maanantai 9. lokakuuta 2017

Syyskuun ostokset

Täällä ollaan kaikki kipeitä kania myöden. Mulla ja miehellä on aivan hirveä flunssa mikä on onneksi jo menossa ohitse ja pienellä kani raasulla oli kova kutina korvissa ja se selvisikin hiivaksi. Aikamoista lahjontaa kuivatuilla omenilla saa käyttää, että saa korvatipat kanille laitettua :D. Pari päivää onneksi enää tarvii tippoja laittaa!


Sunstruck | Mythical | Macaron
One Heckla of a Color! | Loyal Royal | Midnight Sky
Kuten jo edellisessä postauksessa kerroin niin mä tyhjensin mun tilini aika lahjakkaasti syyskuussa Cesars Shoppiin. Tilasin Kiara Sky Dip Powder tarvikkeet ja niiden lisäksi muutaman kynsilakan. Cesars Shop ostoksien lisäksi ostin myös pari uutta lakka Essenceltä ja Kicksistä mun matkaan tarttui yksi OPI. Piti oikein katsoa läpi vanhoja ostopostauksia, kun en muista koska viimeksi olen OPIa ostanut ja siitä onki jo melkein vuosi! Viime vuoden joulukuussa olen edellisen kerran ostanut OPIn lakan. Selkeesti on indiemerkit ja Essence tehnyt kiinnostavampia lakkoja kuin OPI.


2 kommenttia:

  1. Onpas kivat lakka ostokset sulla! Mikä nimi ja numero tuolla alarivin keskimmäisellä Essencellä? Aloin miettimään milloin oisin itse viimeksi ostanut OPIa, kas kun en edes muista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on 106 Loyal Royal (: OPI:lla on ollut nyt jotenkin kauhean tylsiä lakkoja!

      Poista

Kiitos kommentista❤️