perjantai 18. elokuuta 2017

Lilaa valkokultahipuilla

Juuri ennen tätä lakkausta mun kynsistä katkesi taas muutama. Mä en tykkää ihan lyhyille kynsille väkertää mitää kovin ihmeellisiä lakkauksia ja vaikka tykkäisinkin niin mun kynnet on lyhyinä niin älyttömän pienet ettei niille edes mahtuisikaan tekemään mitään. Piti siis keksiä jotain todella simppeliä, mutta silti kivan näköistä. 


En muista koska olisin viimeksi käyttänyt OPIn valkokultaista hippulakkaa Purea, joten nyt oli taas sen vuoro päästä kynsille. Täytyisikin oikein katsoa läpi, että mitkä kaikki lakat ovat blogiin asti päässeet ja mitkä ei. Mulla on varmasti todella monta lakkaa mitä täällä ei ole vielä näkynyt! 

Puren alle valitsin lilan Essien Play Date lakan mistä olin ihan sata varma, että olen sen ostanut vain muutama kuukausi sitten. Oli pakko blogin ostopostauksista katsoa ja aika pitkälle jouduin selaamaan sillä Play Date onkin ostettu viime vuoden heinäkuussa eli jo vuosi sitten. Hah! Näin se aika vaan menee nopeasti ja aivot sekoaa samalla :D Jestas sentään!


Käytetyt lakat:
Essie - Play Date
OPI - Pure 18k White Gold & Silver Top coat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️