maanantai 14. marraskuuta 2016

Cupcake Polish - Folies Bergère

Muutamat edelliset kynnet on olleet sen verran tummia, että välillä teki mieli vähän jotain kirkkaampaa! Tällä kertaa kynsillä näkyy mun ihan ensimmäinen Cupcake Polishin lakka Folies Bergère minkä jostain syystä aina luen Folies Perkeleeksi :D. Kesällä lakkasin varpaitteni kynnet muutamaan kertaan tällä, mutta sormien kynsille se pääsi nyt vasta. Miksi aina niitä hienoimpia lakkoja säilöö eikä viitsi käyttää? Ihan hullua. 


Rupesin lakkaamaan kynsiä vasta keskellä yötä, joten koristelujen piti olla nopeat. Melkein jätin kynnet koristelematta, mutta mä en viihdy yksivärisillä kynsillä ilman mitään koristeluja. Edes jotain pientä koristelua on aina pakko pistää kynsille! 

Mulla oli tämän lakan kaveriksi pari eri leimauslakka ja -kuvio vaihtoehtoa, mutta koska en itse osannut päättää niin kysyin mielipidettä mun mieheltä. Mies ei hetkeäkään miettinyt vaan sanoi heti, että pinkin kanssa ehdottomasti mustaa ja leimaksi ohuttaa raitaa ÜberChic 4-03 laatasta. On kyllä kätevää, kun ongelmat ratkeaa tällä tavalla helposti! 


Mustana leimauslakkana mulla oli nyt kokeilussa Colour Aliken musta ja se todellakin jää käyttöön. Mä en enää ikinä käytä Konadin mustaa paitsi äärimmäisessä hädässä! Konadin musta jämähtää kiinni ihoon niin tiukasti ettei sitä saa kunnolla pois puhtaalla asetoonillakaan ja sen takia olenkin vähän vältellyt mustalla leimausta. Colour Aliken musta sitten taas käyttäytyi hirmu hyvin. Ei tarvinnut kun hiukan putsaussiveltimellä hipaista niin lakka suli pois. Enää ei tarvi tuskailla mustan kanssa leimatessa sitä hirveää sotkua! 


Käytetyt lakat:
Cupcake Polish - Folies Bergère
Colour Alike - Kind of Black

12 kommenttia:

  1. Voi kun ihanat ja tuo lakka <3 nam

    VastaaPoista
  2. Kaunis lakka ja kiva leima, taytyypa kayttaa tuota itsekin. :)

    VastaaPoista
  3. On kyllä tämä perkele hieno lakka! Tosi upea lakkaus ja toi leima on kiva :)

    VastaaPoista
  4. Kaunis on lakkaus!
    Cupcake lakkoja ei ole tullut ikinä itselläni kokeiltua.

    VastaaPoista
  5. Mä luulen, että mun koristeluongelmat ei kyllä miehen kommentin perusteella paljon paranisi. :D :D Mutta ihana lakka ja lakkaukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut jos antaa pari eri vaihtoehtoa ni eihän se ainakaan kovin pahasti pieleen menis :D? Mä oon sellanen et aika usein on tosi vaikea päättää ihan mitä tahansa ni täytyy välillä pyytää apua :DDD Kiitos!

      Poista

Kiitos kommentista❤️