torstai 23. kesäkuuta 2016

Oranssi liukuväri

Mun idealaatikossa on ollut jo jonkin aikaa vierekkäin kaksi lakkaa odottamassa sitä, että keksin niillä kivan lakkauksen. Lakat ovat Picture Polishin Gelato ja IsaDoran Ipanema Beach. Nää lakat on ihan oikeasti kököttänyt siellä laatikossa vuoden (!!!!) ja nyt muutama viikko sitten vasta keksin millaisen lakkauksen niillä teen. 


Pari kuukautta sitten kun pääsin kahden metrin Essence hyllyyn käsiksi ensimmäisenä mun silmiin pisti oranssi Shade of Happiness ja samantien tiesin sen sopivan täydellisesti yhteen Gelaton kanssa. Päätin tehdä Gelatolla ja Shade of Happinessilla liukuvärin ja RockNailStar -sulkavinyyleillä + Ipanema Beachilla jotain siihen päälle. Noi vinyylit on muuten hirveän isoja mun minikynsille! Käytin tässä lakkauksessa toiseksi suurimpia ja puoletkaan sulasta ei mahtunut mun kynnelle.

Liukuväriä tehdessä muistin taas miksi en tykkää tehdä niitä kovinkaan usein. Tai se tekeminen ei siinä ole ongelma vaan se putsaaminen. Lateksista huolimatta sitä lakkaa jotenkin pääsee pujahtamaan mun kynsinauhen alle ja se ei lähde sieltä pois kirveelläkään. Kynsinauhojen putsaamiseen menee siis tuplasti enemmän aikaa kuin itse liukuvärin tekemiseen. Ja joo, mä käytän ihan raakaa asetonia tähän hommaan eikä se auta! Typerät kynsinauhat...

Kynnet näytti ehkä vähän tylsiltä joten kuorrutin vielä liukuvärin OPIn kultahippulakkalla eli The Man With The Golden Gunilla.


Mä en ole vielä tehnyt juhannuskynsiä enkä ole edes osannut päättää mihin meen huomenna, mutta eiköhän se tästä. Onhan mulla tässä vielä vähän aikaa :D Hyvää Juhannusta kaikille! 


Käytetyt lakat:
Picture Polish - Gelato
Essence - Shade of Happiness
IsaDora - Ipanema Beach
OPI - The Man With The Golden Gun

8 kommenttia:

Kiitos kommentista❤️