perjantai 27. maaliskuuta 2015

Maaliskuussa ostetut lakat

Oho tulipas pitkä postaustauko. Kynsimasennus yrittää pukata päällee. Mulla ei oo ollut nyt viikkoon intoa lakata kynsiä, ku ne vaan katkeilee koko ajan. Eikä mulla ole koneella valmiina lakkauksia esiteltäväksi. Nytkin on kynnet ihan nakut. Huomenna aion kyllä lakata kynnet ettei tää blogi nyt ihan pääse kuolemaan. Mut nyt olis taas aika katsoa mitä lakkoja on kuukauden aikana tarttunut mun mukaan.


Essie - Urban Jungle | Essence - Gel-look Plumping Top Coat | Picture Polish - Revolution
OPIt: That's Hula-rious! | My Vampire is Buff | Going My Way or Norway? | Skating on Thin Ice-land

Mä vihdoin tajusin tilata Essien Urban Junglen ebaystä. Oon halunnu tän lakan siitä saakka, kun ekat kuvat näin. Koitin aluksi ettiä sitä ihan kaupoista, mutta se ei ikinä tullut tänne Suomeen. Urban Jungle pääsi kynsille samantien ku sain sen!

Essencen nappasin kokeilun vuoksi mukaani Halpa-Hallista samalla reissulla ku kävin katsomassa oisko uudet Essencen lakat jo tullut sinne. Eikä ne tietty ollu! PP Revolution on glittereille tarkoitettu aluslakka (vissiin saman tyylinen kuin peel-off) ja folioille päällyslakka samassa pullossa. Glitterin alle en ole vielä kerinnyt kokeilla, mutta swatch-kiekolla folion päällä ainakin toimi hyvin. Kaikki mun päällyslakat kutistaa folion ja värit muuttuu ihan kummaksi, mutta tämän kanssa niille ei tapahtunut yhtään mitään.

That' Hula-rious! on ebaystä, mut muut OPIt löysin Sokos Emotionin 10€ alelaatikosta taas kerran, heh. Kauan himoitsemani Vampire ja Norway on vihdoin mun!

4 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia! :) Ja älä turhaan stressaa, postailet sitä tahtia kun energiaa riittää :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️