maanantai 15. syyskuuta 2014

Äitille vesimarmoroidut kynnet

Huh huh mikä viikonloppu! Mulla ei oo ikinä ennen ollu näin paljon tekemistä vkl. Perjantaina illal olin mummun kanssa sisustuskutsuilla ja kaupassa, lauantaina käytiin kaverin kanssa Jyväskylässä kattomas Nordic Fitness Expon Body Fitness karsintoja ja kun kotiin päästiin illalla, tuli äiti yökylään mun ja mun avomiehen luo (iskällä oli joku saunailta + lani touhuu). Normaalisti hillun melkeen koko viikonlopun yökkärit päällä sohvalla telkkaria katsoen ja kaikkee epäterveellistä syöden, hyi mua. Oli kyllä kiva vaihteeks oikeesti tehdäkin jotain eikä vaan maata. Täytyy järkätä useemmin kaikkee tekemistä loppuviikoks.

Sunnuntaina ennen kun äiti lähti kotiin, lakkasin sen kynnet. Olin ite viikolla kokeillut ensimmäistä kertaa vesimarmorointia (siitä postaus myöhemmin) ja lähetin silloin kynsistäni äitille kuvan. Äiti sanoi heti, että hänkin haluaa sellaiset. Joten sunnuntaina kokeiltiin ekaa kertaa vesimarmorointia äitin kynsiin. Kun kynnet olivat valmiit, äiti sanoi, että jatkossa haluaa vain vesimarmoroituja kynsiä :D.

Pitkän harkinnan, pähkäilyn ja muutamien lakkojen huonoiksi toteamisen (ei levinnyt veteen kunnolla tai tikulla kuviota tehdessä kuvio repesi) jälkeen äiti valitsi lakoiksi kolme Essien lakkaa: Mint Candy Apple, Lovie Dovie ja Blanc. Nimettömiin ei tehty vesimarmorointia, vaan äiti halusi oikeaan minttua ja vasempaan pinkkiä. Vesimarmoroinnissa varmaan Mint Candy Apple ja Lovie Dovie jotenkin jännästi sekoittuivat toisiinsa ja näyttää ihan siltä, että oltais käytetty vielä neljäntenä lakkana lilaa. Aika hauskaa.

Huomasin muute et mun kameralla on joku tosi paha ongelma punertavia värejä kohtaan..




Käytetyt lakat:
Essie - Mint Candy Apple
Essie - Lovie Dovie
Essie - Blanc

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️